kirazmevsimi_ suan evimize cam balkon yapılıyor. Pimapen neredeyse 2 kat daha pahalı. Cam balkonda sadece görüntü şık. Kullanış açısından ben dayanıklı bulmuyorum. Ustelik soguk ve rüzgarlı havalarda tehlikeli. Eger ev kendimin olsaydı kesinlikle cam değil pimapen tercih ederdim.