Deletedmom192 bende bir kere denemekle yetinmeye karar verdim. Bebeğim gerildiği için çok pişman oldum sonrasında da. Akşam yürüyüşlerine başladık babasıyla hem yoruluyor hem temiz hava alıyor diye artık kahvesini alan gelip eşlik etsin diyeceğim.
Bebeğinizin uyku saatinde sizde misafir olsa nasıl oluyor?