nurdaanert eğer durumunuz müsaitse psikolojik danışmanlık alın. Diğerleri için şunları önerebilirim: 2. Ayın sonuna kadar uyuyor olsalar bile uyandırarak 2 saatte bir emzirin. Ağladıklarında direkt meme / mama verin öncelikle. Gaz için ayaklarının altına acı elma yağı sürün 1-2 damla masaj yapın. D vitaminine başladıysanız onun içinde zeytinyağı vardır, acı elma yağını a vitamininden 8 saat kadar sonra sürün ki sürekli etki edecek bir şeyler uygulamış olun. Kilo alımı için 3-4 günde bir çişli bez takibi yapın. Bir bebek için Günde 6-7 çişli bez çıkıyorsa sütünüz yetiyor endişelenmeyin. Mama olarak önce 30’luk verin, 1. Aydan sonra 60’lık hazırlarsınız fazla kalanı atarsınız. Eskisi gibi olmayacak hiçbir şey, o yüzden artık eskiyi düşünmeyin. Yeni ve çok daha farklı bir hayatınız olacak, bu demek değil ki her şey kötü olacak. Benim bebeğim 4 aylık, beni biliyor, gülümsüyor, o kadar mutlu oluyor ki beni görünce, her şeyi unutuyorum. Sizde bu güzellikten iki tane var, bu harika bir şey emin olun 💙💙 eşinizden çok uzak kalmayın, evinizde birlikte bakın bebeğinize. Eşiniz de akşamları oynasın bebeklerle, birlikte banyo yaptırın, krem sürsün, bez değiştirsin vs elinden ne gelirse. Eşiniz de bu şekilde bağ kursun bebeklerinizle. Sonra bebekleriniz babalarını da tanıyacak ve aynı gülücükleri babalarını görünce de saçacaklar, biraz sabır sadece 🧚🏻♀️🧚🏻♀️