birminnakannesi06
Oyun atölyesinin bir etkisi olmayacak bu siizn evdeki çocukla geçirdiğiniz süre ile alakalı gördüğü herşeyi bıkmadan tanıtıp rengini cinsini ne işe yaradiginu elinizle göstererek ilgisini çekmeye çalışmalısınız,oyun grubu vs ,sadece sosyalleşmek için iyi yalnız bir cocuksa keyif alıp oyun oynadıgi alan ben çok nadir götürüyorum Oğlumu toplasan 3 kez gitmisizdir şuan 27 aylık evde daha rahat ve keyifli vakit geçiriyoruz ordaki yapılan etkinliklerden dhaa fazlasını yaptırıyorum oğluma 1 yaşından itibaren ,18 ay itibari ile çocuğa ufak ufak görevler vermelisiniz ,örneğin kağıt keseceksiniz makası getirir misin annecim yada makaas nerde acaba diyerek bir merak uyandırabilirsiniz , buna benzer şeyler herşey ebeveynlerin elindedir ,oyun grubu için acele etmeyin zamanı olmayan gerçekten çocuk konusunda yetersiz olan anneler hergun götürüyor bunu bizzat başka bir anneden duydum yetişemiyorum bana göre değil annelik can eritemiyorum o yüzden getirdim dediğini duyunca üzülmüstüm ,bugünle geri gelmez anne olarak güçlü olmalıyız unutmayın ilk ogretmenleriyiz 🙏🏻🥰