inci86 1.56 boyum var.Kilom 60.8 üç kilo versem diyorum daha ideal olur .Ama sizce nasıl fikirlerinizi merak ediyorum .Bi program indirdim da bana aşırı kilolu dedi😅
aysebb inci86 Evet boya göre öyle çıkıyor sonuç. Yani mesela benimde 1.70 boyum var ideal kilom 60 çıkar ama ben 50 kiloyum. Sizede 1.60 desek ideal kilonuz 50. Yani 10 kilo fazlanız çıkıyor böyle hesaplanıyor genelde 😂
Pelin232323 158 boyum 57 kiloyum bende vermeye çalışıyorum. Biraz vücut tipi ile de alakalı ben basenden alıyorum. Aralıklı oruçla bir ara doğumdan sonra 53 e düştüm geri aldım
inci86 Pelin232323 ben 57 olsam ideal bana göre 🥲Zaten böyle orantılı çok aşırı zayıfta yakışmaz yani1.56 boya 57 58 ideal bence bana göre
inci86 Pelin232323 ben basen değil de doğumdan klan göbek var be de az yanlardan var.Ama benim göğsümde Büyğk emziriyoeum iki kilo vardır diye düşünüyorum 😄
elanur798_ Pelin232323 şükür et kız ben 74kiloyum inşallah bende weririm ama sabah kahvaltı yapıyorum öglen yemiyorum akşam yiyorum
inci86 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ay evet ha nası başaracam bunu ramazanda vermişim üç kilo 63 tüm normalde.Akşam 6 fan sonra yemesem veririm galiba
tospikannesi_ inci86 yok kız 1.56 ya bence 50 -52 ideal 56 yine fazla. Ama tabi o kadar vermek bile çok iyi. Ben kendimi bildim bileli alamıyorum 160 boy 43 kg yum varya 52 olsam göbek atarım nerdeeeeeee
Beyzaecrin96 inci86 ben 160, 57.7 yim 61.5 kiloykan bölgesel incelmeye başladım onunla verdim yoksa gitmiyordu
Beyzaecrin96 inci86 güzellik salonunda magic ve mselim cihazıyla yapiyolar. normalde G5 daha etkili ama doğum yapalı 1 yıl olmadığı için onu yapamiyolar
Beyzaecrin96 inci86 bide bol su içmek, yürüyüş yapmak ve ekmek yememek çok etkili. Ben büyük kizimi yürüyerek okula götürüp getiriyorum tempolu şekilde o da etkili olmuş olabilir