kızım 22 aylık öglen uyuturken çok direniyor. öglen uykusunu bırakmak için çok erken biliyorum ama acaba bıraksa gece daha mı iyi uyur onuda merak ediyorum. iki gün uyutmadım gündüz akşam uyuması yine saat 20.30 u buldu. sabah istisnasız 7-7.30 da uyanır daha fazla uyumaz. öglen uyumayınca da toplam 11 saat uyumuş oluyor ve ayına göre bu çok az. neler önerirsiniz. öglen uykusunu bırakıp geceleri daha iyi geçirenler var mı???