ceydaa2 Kızlar yardım edin misafirim gelicek patlıcanları kızartıtim içlerini doldurucam ama fanli mi fansiz mi pisicek bilmiyom
nerminisitan ceydaa2 fanlı bacım. Uzun yıllar yemek yapıp sattım. Salçalı sosunu ocakta pişirip ekle. Fanlıda pişir. Lezzetine inanamazsın
mom1900 Benim fırın fansız ben o şekilde yapmıştım güzel olmuştu. Tabi tecrübeli anneler daha iyi bilir.
nerminisitan ceydaa2 zeytinyağında salçayı kavur. Üzerine bir iki su bardağı kadar orta kararda kaynar suyu ekle. Biraz fokurdadıktan sonra karnıyarıkların üzerine gezdir. 200 derece fanlı ayarda üzeri hafif gevreyene kadar pişir. Yarım saat civarı anca pişiririm ben.
arenbeyinannesi ceydaa2 Doğru canım, damak zevkine göre değişiklik yapılabilir iç harcında. Bu arada yemekler genelde fanlıda pişer canım. Arkadaşın dediği gibi salçalı sosunu önceden pişirip üstüne eklersen daha lezzetli olur