teachermom5 Doktor onayıyla aptamil denemek için almaya gittiğimde satan yer prosyneo u doktorunuz onermediyse veremeyiz o özel bi mama dedi normal aptamil aldık pronutra olarak geçiyor şuan hatta değişmiş adı ama anlamadım burda herkes prosyneo kullanıuor ne gibi bi özelliği var ki bana vermediler 😁
mbs4416 teachermom5 aptamil prosyneo probiyotik ve prebiyotikli bir mama bebeğime hep ondan kullandım normal aptamile göre daha iyi
kedisevercan teachermom5 bize de gazlı dönemimizde önermişti doktor ama marketlerde de satılıyor zaten. E bebekte hep var
teachermom5 denizalismom alerjik olan başka sanıırm ya ben de tam bilmiyorum ama bana kilosu cok az olan prematüre bebeklere veriyoruz gibi bi şey söyledi salladı mı acaba 😁
maviyesil0 teachermom5 gazlı bebekler için öneriyorlar genelde prosyenoyu bizde onu kullanıyoruz bir de ppregomin syneo var o da inek sütüne alerjisi olan bebekler için asıl bunu doktor onayıyla kullanmak gerekir zaten sadece eczanelerde satılıyor diye biliyorum ama prosyeno marketlerde var
liomom teachermom5 prematille mi karıştırdı acaba 😂 benim bebeğim prematüre doğdu 4 kiloya kadar onu kullanmıştık
sadekefir İçerigi en temiz mamalardan biri içinde palm yağı, soya lesitini, nişasta, yüksek seker yok Ayrıca demir içeriği, proteini en yüksek mamalardan biri diger içeriklerinde cogu yüksek karsılastırdım
sadekefir Bi ara oldu kısa bir süre, kusma eğer reflü degilse doktorumuz normal bir durum fazlasını çıkarıyor dedi suan yok denilecek kadar az nadirdir