Bügün tam 11 aylık ama aylardır diş ti ataktı istahsızlıktı kansızlıktı derken 11 ettik ayı ama ne gece ne gündüz asla ama asla uyumak istemiyor kıyametler kopuyoo avazı çıktığı kadar bağırarak ağlıyo kendını kasıp ayağımdan atmaya çalışıyo sallarken .Memeye de çok düştü emdiğinden değil biriyle oynayıp diğerini gece boyu agzından bırakmıyo . Varmı bunun bildiğiniz bir açıklaması ya da bir çözümü ?? Uyumadığı için çok yorgun yorgun olduğu için gergin gergin olduğu için de uyuyamayıp sinir stres yapıp geriliyo girdik bir çıkmaza ☺️🤪😂