mamalika ertesi gün de verdim her zaman. Anne olarak kendinizi bu kadar yıpratmayın derim. Bebekle ilgilenmek 24 saat ve zaten aşırı yorucu. Bir de üstüne her öğüne taze hazırlamak zorunda hissetmek annenin üstüne ekstra bir yük. Hepimiz eve yapılan yemekten 1-2 kaşık tadarak büyüdük. Biraz esnek ve rahat olmak annenin akıl sağlığını koruması için daha önemli bence. 🫶🏻