elfidare ishal yaptı , hafif ateş yapıyor halsizlik oluyor birde sürekli ağlıyor çünkü 4 asi birden oldu rotayla birlikte 3.gunde geçiyormuş diyorlar şuan 3.gunumuze girdik inşallah hiç bir şey olmaz korkma bu aşı önemli benim bebeğim daha kırkı çıkmadan rota virüsüne yakalandi Neler çektik Allah biliyor hastanede yattı yoğun bakımda inşallah bir daha hasta olmaz yavrularimiz tabi sadece rotadan yatmadı , zatürre bronşit herşey çıktı ondan sonra