bebegim68 yani iki ay oldu tam anlamı ile iyileşme olmadı.tek gözüm netleşti diğeri hala puslu net değil.ve sürekli damla kullanıyorum göz yaşı akıyor gözlerimden.6 aya düzelir dedi doktor .önce gözleri muayene ettirip hangi cihaza uygun onu öğrenin. no touch gerçekten çok zormuş.aşırı gerekli değilse yaptırmayın derim.ben çok araştırdım çok kişiye sordum lasik olanlar hiç acımadı diyor.no touch ile olanlar benim gibi söylüyor.ama sizde araştırın sorun bence