Kızlar merhaba. Özel sektörde öğretmenim normal de maaşlar öyle geç yatmaz bi kaç gün belki ama ben bu ay ilk defa maaşımı daha almadım. Mart ayının maaşını mayıs geldi hala almadım. İşten kaçınma hakkı var sanıyorum eğer cuma da yatmazsa pazartesi işe gitmeyi düşünmüyorum bu hakkı tam olarak kurallara uygun nasıl kullanmam gerekir