Kızım 22 aylık olacak yarın ve ben artık çok zorlanıyorum sabır taşı denedim olmadı sirke sürdüm olmadı başka ne yapabilirim? Siz kaç günde kestiniz? Gece çok uyanıyor bu yüzden ve beşiğinde de yatmak istemiyor artık yanımızda uyuyor tekrar beşğine nasıl alıştırırım bilmiyorum fikirlerinizi yazar mısınız?