3 yasinda bir oglm var. İkinci cocugu istedk yaslari yakin olsun diye. 2 aylik bebegm dogdu ama iletim tip isitme kaybi var iki kulak zari da gorunmuyor sinirlerde bsy yok ama zar gorunmuyor diye duymuyor. Cihaz şart ama doktoralr kucuk diye bir ay sonra bir test daha istedi cihaza karar vermek icjn. Psikolojim berbat. Ne yapacagmi bilmiyorm nefes alamiyorm diger cocugma da yetemiyorm ilgilenemiyorm pek. Bebegme baktikca agliyorm neden boyle oldu o kadar mutluyken diyorm bu benm sinavm biliyorm ama cok zor ustesinden gelemiyorm.