Ruveydaa bence geç değil, her çocuk biricik ve özeldir. Her çocuk 2-2.5 yaşında öğrenecek diye bir şey yok. Bazen çocuklar hazır olmayabiliyor. Geç oldu diye düşünmeyin🌸 Çocuğunuzu gözlemleyin sinyal vermeye başladığında eğitime başlarsınız☺️ Oğlum 28 aylıkken denemiştim ve sonuç alamamıştım dakika başı işiyordu nerdeyse.. 32 aylıkken tekrar denedim bu süreçte biraz daha hazırladım, olumlu sonuç aldık. Şuan 33 aylığız. Yine de kaçırmaları oluyor arada.