Benimki 1 yaş 9 günlükken ilk dişini patlatmıştı. Şu an 18 aylık 8 dişi var sadece. Üstelik bazı dişleri yamuk 😂 ama doktoru gayet normal olduğunu ve aileden kaynaklı olabileceğini söyledi. Ben de ilk dişimi 15 aylıkken çıkarmışım ve dişlerim yamuktur. Çok merak ediyor insan nasıl olacak bu sancılar varken neden hala patlatmıyor diye ama zamanla çıkacak acelesi yok. Ne kadar geç o kadar iyi hatta bence. Çünkü sonra dağı taşı ısırıp parçalamaya çalışabiliyor skxjejd