iki çocukla ne zaman insan bi ohhh çekiyor merak ediyorum iki çocuğunuda büyütmüş şu yaşlar da daha rahat olucak diyen tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var yada beni daha neler bekliyor ? Oğlum 9 aylık üst dişlerini çıkarıyor onla birlikte maffolduk ne uyuyuyor ne yiyor sürekli ağlıyor bende stres oluyorum artı çok hareketli ben mutfaktayken lavobadaki fırçayla oynamış ona da strest yaptım hiç arkamı dönemiyorum kızım 5 yaşında onu çok rahat büyüttüm bu şekilde değildi ama sonuçta onunda ihtiyaçları var ona da iyi gelmek istiyorum derken bazen psikolojimi çok dipte hissediyorum eşim de destek olmasa kendimi dahada dipte hissederim şikayetçi değilim iyiki ama bazen iki çocuğa gerek varmıydı diyr sorguluyorum lütfen yargılamayın çocuğumdan şikayetçi olduğum istemediğim için değil ama kendimi iki çocuklu hayata adapte olamamış gibi hissediyorum sürekli eşimle bi koşturmaca halindeyiz iki çocukla ne zaman biraz da olsa oh dicez bi düzen içinde ilerlicez merak ediyorum iki çocuklu anneler ??