Selam kızlar güne kötü başladığınızda modunuzu nasıl yakalıyorsunuz yada kötü bi olay yaşadığınızda nasıl geri düzeliyorsunuz ? Ben kendini dinleyen birisiyim kötü bişey yaşadığımda sürekli onu düşünürüm o günü kendime zehir ederim sizden tavsiye fikir almak istedim yorumlarınızı bekliyorum..🥲