damlaz Bir kaç gün lalala gibi sesler çıkardı 20 gündür demiyor bir şey kızlar endişelenmeli miyim ? Doktora gmtüreyim mi bekleyeyim mi ? Bilgisi olan anneler bana bi yardım eder misiniz ?
birprensannesi41 damlaz kimi bebekler 10. ayda bile babıldıyo daha kucukmus bebeginiz endiselencek bisey yok
ece5454 damlaz aynı durumdayım babıldama yok ismine de bazen dönüyor bazen dönmüyor doktor 9. Aya kadar bekle dedi endişe ile bekliyorum 🥹
balmelinam Benim kizim da 8 aylik oldu sadece ciglik gibi sesler cikariyo sabah fısır fısır biseyler yapiyo agziyla bu kadar herhangi bi ba ma de falan hicbiri yok 🤷🏻♀️