Oflu61 Merhaba 6 aydan sonra ( bebeğin verdiği tepkiye göre) 2 uykuya geçiş yapan var mı? Genelde 8.aydan sonra geçiliyor diye okudum
mom0989 Oflu61 valla canım biz de 6. Aya girdik ben kızım ne zaman isterse o zaman uyuttum. Gece de zaten kendisi saat 10 da uyuyor sabaha kadar. Bence takip et bebeğini omun isteğine göre hareket et
mom0989 nazlezgi evet ama bebekliğinden beri böyle kızım ben hep rüya beslemesi yaptım hiç bir zaman kendisi uyanmasını beklemedim. Gece 1 kere besliyorum zaten. Kilosu da 7.370 gr dün aşı olurken tartıldık. 3.72 gr doğmuştu
nazlezgi mom0989 Maşallah 🧿 benimki 7aylık sarılık uzamıştı 3 aya kadar gecede 2 saatte bir emzirirdim.öyle devam ediyo kalkıp oturmuyo ama emzirip yerine koyuyorum bide gece 4 ten sonra saat başı nerdeyse mızırdanıyo.sersem gibi oluyorum bende
mom0989 nazlezgi öyle alışmış demek ki canım bebeklerin alışkanlıklarına ya da düzenine biz ayak uyduruyoruz