Annnisshhh
Kızlar normal doğum yaptım bugün bir hafta oldu sabah çok fena kasıklarım ağrıdı resmen kıvrandım ağrı kesici içtim hafifledi şimdi rahmim hafiften ağrıyor normal mi sizce
dddy
Rahim toparlandığı için ağrı olması normal
Annnisshhh
Çabuk toparlanırıım diye normal doğum yaptım o kadar sancı çektim sezeryan olan arkadaşım benden önce ayaklandı anlamadım ben bu işi
Minikkusum1
Bende ilk bi kac gun adet sancisi gibi cektimm