Feyekum
Ben airtag kullanıyorum kızıma. 1. Sınıf, ilk dönem servisle gidip geliyordu sürekli takip ediyordum. Şimdi ben bırakıp alıyorum olur da çıkarsa diye yine yanında duruyor cihaz. İnternetten bakarsanız küçücük bir şey zaten. Birebir konum veriyor hiç sıkıntı yaşamadık bir senedir.