1771717 oglum büyüdü artık 22 aylıgız. 8. Aya kadar ara ara emdi çok az 2 dk falan emiyordu. Kilo alımı 5. Ayda durunca doktor ek gıdaya başla tadım falan yapma dedi. Mama da dene dedi. Yemek yemeyi kabul ederse mama içirme bile dedi. Zaten mamayı içmedi memeyi de dediğim gibi emiyordu meme reddinden dolayı. Kahvaltı akşam yemegi ve öğlen de yogurt meyve ara öğün veriyordum. Bir tek suyu hep az verdim kabız oldu bol su verin