Pnrg
Pınar Hanım selam;
Umarım burun kuruluğu dışında iyisiniz. Alerjik rinitim var, hatta şu anda alerji ilacı ve burun spreyi kullanıyorum grip de olduğum için, oldukça nemli bir yerde yaşamama rağmen yıllarca ben de çektim bu sorunu. Son 6-7 senedir hava temizleme cihazı + hava nemlendirme cihazı kombosu ile çözebildim.
Oturduğunuz ve yattığınız odada sürekli çalıştırıyor olmanız lazım. İkişer tane alamadığımız için tabi gece uykuya giderken her iki cihazı da salondan yatak odasına taşıyarak devam ediyorum ama değiyor.
Kullanmaya başladığım günden itibaren inanılmaz rahatladım.
Bir de başka bir tavsiyem olacak ama bunu araştırın, mukozaya zarar veriyor mu çünkü hiç bilmiyorum ve bana iyi geldiği için açıkçası daha ileri araştırmaya da girmedim. Bir miktar sarı kantaron yağı içine çay ağacı yağı, okaliptüs yağı ve nane yaprağı yağı ekleyip burun deliklerimin içine birer parmak sürüyorum. Hem nefesim açılıyor hem de nemli hissediyorum.
Ölçüsünü şöyle vereyim, hani ufacık kapaklı kavanozlar olur ya parmak kadar olanlardan. Onun yarısını kantaron ve 4-5er damla da diğer saydıklarımı ekleyecek şekilde olmalı. Ayar kaçınca uçucu yağlar biraz kuvvetli olduğu için irritasyon yapabilir.
Bu fikri de hava nemlendirici içine bir kaç damla çay ağacı ya da okaliptüs yağı eklerseniz rahat edersiniz diye bulmuştum araştırırken, ancak bebeğime zararlı olur mu diye korktuğumdan tüm odaya vermek yerine neden kendime sürmüyorum ki sabit bir yağ ile karıştırıp dedim.
Çok geçmiş olsun umarım çözersiniz kısa zamanda 💓