suhedaaaaa Muallaaa Ferritin depo kanlarınızı(demir) temsil ediyor. Alt sınırın altında çıkmış doktorunuz kan ilacı başlayabilir. Diğer sonuçlarla ilgili bilgim yok.
Muallaaa suhedaaaaa teşekkür ederim bir yıldır geçmeyen kansızlığı var bebeğimin Ne yaptıysak düzelmedi ondan bu bölüme yönlendirdi doktorumuz yükselmiyor ferittn
suhedaaaaa Muallaaa bende sürekli kan verip baktırıyorum. oradan biliyorum. ama daha fazlası hakkında bilgim yok. inşallah takviye ile sonuçları iyi olur. Geçmiş olsun rabbim şifa versin 🩵
hasosunannesi @Muallaaa talasemi taşıyıcılığı testini hiç yaptırdınız mı bizimde yükselmeyen bir ferritinimiz vardı ben taşıyıcıyım bebeğimde benim gibi taşıyıcı çıktı test sonucunda ondan anladık neden yükselmediğini
Muallaaa hasosunannesi evet talasemi çıkmadı onuda yaptırdık bizde taşıyıcı olmadığı halde doktor yaptırmışti