Bebeğim 2 aylkken meme reddine başladı sağarak veriyorum ama sütüm azaldı mamayı da zorla içiriyorum zaten ama yinede az da olsa kilo almayacak kadar da değil bence yeteri kadar içiyor ama 2 haftada 200 gramı zor almış. Kızımda anne sütüne ek olarak bebivita kullanıyorduk çok güzeldi gelişimi acaba yine ona mı geçsem Bebelac kullananlar sizin bebeğinize yarıyor mu?