yusufum290623 5 6 ay önce spiral taktırdım korunma olarak. Bu ay da 2 kuyuya yakın antibiyotik kullandım hasta olduğum için 3 4 gün adet günüm geçti acaba hamile olma ihtimalim var mı ki!!!
yusufum290623 Niyesordunbucevabi test yaptım tek çizgi. Gebelik yok gözüküyor yani . Gecikmesini aldığım antibiyotiklerle bağlıyorum artık.
inci__tanesi Adetinin gecikmesi de başka bir durumdan kaynaklanıyor olabilir eğer endişeleniyorsan doktoruna danışman iyi olabilir