Ben griptim atlattım acaba bulaştımı ? bebeğimin kakası çok sulu geldi3-4 gündür burun akıntısı yok sadece hapşırdıktan sonra yapışık ve sulu sülük çıkıyor arka arkaya 5-6 kez hapşırdı az önce ateşi yok emmesi güzel biraz hırıltılı bir solunum var gibi yutkunurken zorlanıyor gibi ağızı artık tükürük üretiyor ondan mı bilmiyorum hasta mı ?