47aydanur benim oglum da 8 aylık dört bes gündür idrarı kaka gibi kokuyodu ve sapsarı rengi vardı doktora gittim idrar tahlili istedi ama veremedik bir türlü torba takıyorum ya tasıyo ya kayıyo torbayı takıp altını acık bırakıyorum bı sefer kendi eli kolu rahat durmuyo cıkarıyo basında bekleyip direk kutuya yapsın diye masaj yapıyorum onu da defalarca yarım saat beklememe ragmen yapmadı bende o sıralarda bol bol emzirip su içirdim tahlil flan veremedik enfeksiyon varmıydı bilmiyorum ama şükür şu an kokusu kalmadı rengi de normale döndü