anne232 imkanınız varsa diyetisyen ile devam edin derim. İdeal kilonuza ulaştıktan sonra bir süre de koruma diyetine geçiyorsunuz. Yani bir nevi doğru beslenmeyi öğreniyorsunuz. Sabah çok yediyseniz öğlen dengeleyin. Öğlen kaçırdıysanız aksamı mutlaka hafif tutun. Nasılsa bugün yedim komple yiyeyim artık, devam etmeyeyim demeyin. Bu çok yanlışmış. Diyeti bir öğünde bozsak dahi kaldığımız yerden devam etmeli bir sonraki ara öğünü veya ana öğünümüzü yapmamız gerekmiş.