Günaydınlar mama+ meme şeklinde ilerliyoruz, bebeğim kolik bir bebek olduğu için Aptamil konformil mama kullanıyoruz artık 4 aylık olduğu için doktora da danışarak mamasını değiştirmek istiyorum hem çok acı bir mama hem de çok kötü balık yağı kokuyor üzülüyorum. Hipp daha önce kullandım ama palm yağı olduğu için golden goat mi kullansam hiç mi degişmesem