mariam2 Kızlar hani 18 günde bi regl oliyiorum ya düzelmiş olabilir mi 2 gün önce test negatif eğer duzeldyise 6 Mayıs olabilir emn değilim nezman test tekrar nezman yapmam lazim yada olsaydı 2 gün once çıkar mıydı ?
Gokturkmom mariam2 ben reglden 4 gün önce öğrenmiştim hamileliğimi ama gecikmeden sonra pozitifi gören de var geciktiyseniz test yapabilirsiniz
mariam2 umutugba haklısın diyorum ki son 6 ayi 18 günde bi regl görürüm dün olmam lazımdı tedavi görmedim acaba düzeldi mi diye 2 gün once yaptım kan test negatif eğer duzeldyise 6 Mayıs Regl olmam lazım acaba çıkar mıydı hamilelikte olasyidi bu kadar erken merak ettim