kızlar bu nasıl bir ağlama inat demin bagrındım delirdim artık kahvaltısını yaptırdım tvden sak diye tutturdu açtım ekranı karartıp tvden uzandım bende asırı yorgunum asla uzanmama bile müsade etmiyor sürekli oturucam saka mı bacaklarım kopuyor artık bazen aglıyor kalkmıyorum bu sefer aglamasına üzülüyorum sürekli ayakta ol diyor bana sasırıdm kaldım sizde mi böylesiniz?