Merhaba Sevgili Anneler,
Bebeğim yarın tam 4 ayını dolduracak,şimdiye kadar gece gündüz hep kucakta uyudu.Benden başka kimsede de uyumuyor,gece sabaha kadar meme arıyor kucağımda,vermezsem ağlıyor uyumuyor,gündüz her uyandığında emiyor başka türlü oyalansin diye çok uğraştım ama kıyamet kopuyor.Doktor resmen ağız alışkanlığı bu dedi,daha küçük ve ihtiyacı var şimdi bir de atak dönemindeyiz tabii ki o ne isterse öyle olacak ama hep böyle devam edecek diye çok korkmaya başladım.Gece memeyi bırakıp uyudugunda kaç kere yanıma yatiriyim dedim 10 dakikada uyanıp tekrar meme için ağlıyor.Meme uçlarım yara oldu artık.Bebegi bu durumda olanlar var mı?Ya da zamanla değişecegine dair bir şeyler duymaya çok ihtiyacım var.