Merhaba hanımlar. Sizlere sormak istediğim bişey var. Kızım 40 günlük, emzirdikten sonra mama desteği veriyorum kaşık biberonla. Doktorumuz kaşık biberonla vermemizi önerdi. Ama bu şekilde sürekli boğazına kaçıyor anne memesini kavrar gibi ağzını açıyor o yüzden de boğazına kaçıyor. Bizim gibi mama takviyesi alanlar nasıl veriyor acaba ? Biberonla verirsem meme reddi yaparmı o yüzden mi kaşık biberon dedi doktor