Merhaba
Bizim doğduğundan beri kaka problemimiz var 2-3günde bir yapıyordu doktor normal dedi sonra artmaya başladı 5-6güne en son 8gün yapmadı 3-4aylıktı fitil verdi doktor 3-4günü geçirmeden kullanın yapmazsa diye 5.5aylığız 3-4tane kullandık şimdi eskiye göre iyi 2-3günde bir yapıyor alışma olmadı fitile