Selam güzel anneler. Kızım 19.5 aylık yaklaşık son 3 aydır ve özellikle son 2 haftadır çığlıklarla gün geçiriyoruz. Sevinse çığlık kızsa çığlık bir şey gösterse çığlık. Sesi de çok gür ve yüksek sağır kalmak üzereyim öyle diyim. Bu çığlıklara ne çözüm bulabilirim.
Henüz konuşmuyor. Anne baba havhav anane dede dışında kelimesi yok. Asla ekrana mağruz kalmadı, çizgi film izletmedim. Her gün kitaplar okuruz kitapları çok sever. Her gün dışarı çıkarız her şeyin adını söylerim hikayeler anlatarak gezdiririm. Algısı çok açık dediğim her şeyi anlar,yapar, ismine tepki verir, insanlarla göz kontağı kurar, yabani değildir dışarda gördüğü her çocukla oynar elini tutar, kendince geveleme şeklinde bebekçe cıvıl cıvıl bir şeyler der.
Ama konuşmayı reddediyor.
Ve her şeye bağırmaya başladı. Mızmızlık ve huysuzluk da hat safhada.
Ne yapabilirim nasıl bir çözüm bulabilirim?