Rotayı yaşayan bir anne olarak yazıyorum size
Rota böyle başlamaz .Bir anda fışkırarak kusma ve aşırı ishal ve ateşle bir anda başlar
Kusma kesinlikle olur çünkü vücut atmaya çalışıyor bağırsağa yerleşen mikrobu
Allahım yaşatmasın 10 gün hastanede yattık çok zordu