lamiakus oyyy çok geçmiş olsun mahvoluyor bebisler böyle 😔
biz yeni geldik acilden, 9 dan beri kusuyor benim kız da 14 aylik o kadar halsiz ki serum verildi ne tesadüftür ki ben de akşamdan beri kusuyorum midede sancı var ishal sancısı da var.. eşimde büyük kızımda da aynı durum 😭
sancı beni öldürdü