Merhabala arkadaşlar,
Kafamı kurcalayan bir durum var. Oğlum 4 buçuk aylık yaklaşık 2 hafta önce sünnet ettirmek için doktora götürdük. Ancak muayene sırasında altta yumurtalıktan gelen çizgi yukarıda pipiye geçerken düz şekilde devam etmiyor eğri devam ediyor. Doktor da bu estetiksel bir operasyon eğer bunu yaptıracaksanız sünneti de aynı işlemle yaptırın iki kere olmasın dedi. O sırada kafamız karıştı. Bu işlem de 1 yaşından önce olmadığını söyledi. Fizyolojik hiçbir sıkıntı yaşamaz ama burun estetiği gibi düşünün dedi.
Merak ettiğim bir durum şu ki böyle bir operasyon yaptıran oldu mu, ileride eğriliğe mi neden olur tam anlayamadım