Kızlar bebeğim 1 aydır yürüyor neredeyse bu gün de markete falan gittik ama market arabasındaydı yinede eve gelince bahçede gezdi başka markete giderken indi gezdi , akşam birden ağlamaya başladı ayağına asla basamadı ağrı kesici verdim sabunla yıkadım geçti geri acaba neden hamladımı başka bir şey mi içim içimi yiyor, deli oldum o ağladığı zamanlar