Prensesannesi_24 Kızım kasımda 4 olucak saçını taradıgım zaman tarakta saçlar oluyor ne bilim dökülmesi normal mi bilmiyorum sizinkilerde nasıl
ummuahsen Prensesannesi_24 evet oğlumda haziranda 4 olucak uzun saçlı ve onunda dökülüyor bende taktım kafaya
dayes Prensesannesi_24 yoğunluğuna bağlı kızım 2 yaşında onun da tarakta birkaç tel oluyor illa. Ama avuç avuç gibi yoğun Bi dökülme varsa kan değerleri ile ilgili olabilir
lceLady Prensesannesi_24 Bende 3 oglan var dokulme hic yaşamiyoruz Belki kizlar farklidir bilemiyorum yardimci olan cikar umarim
Meriy12 Benimde kızım temmuzda 4 olacak son bir haftadır avuç avuç dökülüyor. Mevsimseldir yenileri çıkıyordur dedim ilk başlarda ama hem kestirmeyi düşünüyorum hem de doktora götürcem
gmzcgrr Prensesannesi_24 Prensesannesi_24 bizimde agıstosta 3 olacak oglum ama cok dokuluyor sacı sampuanına baktım da tarıhı gecmıs ondan mıdır acaba degıstırdık bugun ama kafama cok takılıyor