yagmuraslanboz şöyle söyleyeyim bunu araştırabilirsiniz benim doktorum kendi bana dedi. 6 aydan önce vermiyoruz bebeklerin midesi çok küçük bizim gibi değil 1 çay kaşığı su verirseniz midesi doluyor bu sefer mamayı az tüketir ve gereksiz boş duyar zaten anne sütünde de mama da da yeterli su var kendiniz diyorsunuz, su verilmesine gerek yok Su vermek, bebeğin mide kapasitesini doldurup daha az süt almasına neden olabilir. Bebeklerin böbrekleri henüz tam gelişmediği için fazla su kandaki sodyum seviyesini düşürebilir. Bu da “su zehirlenmesi” gibi ciddi durumlara yol açabilir. Su, kalori ve besin içermez. Su içen bebek daha az acıkır ve bu da yeterli besin alımını engelleyebilir, büyüme ve gelişmesini olumsuz etkileyebilir.