yagmuraslanboz ben devlet hastanesindeki bir doktorun aklına uyup 4 aylıkken 2 çay kasigi verdim kaynamış ilimis cam şişe su ve bebeklerim ishal oldu kendi özel doktoruma gittim bebeklerim çok kotu ishal oldu dedim direk su mu verdin yoksa dedi, bebeklerin bobrekleri, mideleri, bağırsak floralari suyu sade olarak kaldiramazlar her bebek bir değildir bebeğe su verip sonra sarılık diye gezerler evet 1 çay kaşığı su yüzünden teyzem yaşadı bunu doktor aynı şeyi sordu su verdiniz mi dedi evet 1 çay kaşığı deyince bu bebeğin midesi ne kadar ki siz su verdiniz dedi, aynı mantıkla mama da suyla yapiliyor neden su veresiniz ki ne gerek var mama da su anne sütü de şu zaten bebeğe ek gıda ogunlerine bakın tadım bile değil ogune baslamadan su vermek gereksiz bir uygulamadır çünkü tadım yapıyor adı üstünde