ayyolcu2343 2 buçuk aylık bebeğim öksürüyor ve hırıltılı sesler çıkartıyor calpon verdim ama öksürüğe nasıl çözüm bulabilirim. Birde aksi gibi bende Tam bugün grip olmuşum bebeğime daha fazla geçmeden nasıl emzirebilirim yardım lütfen 😭😭😭😭
selamunkavlen ayyolcu2343 hırıltı varsa enfeksiyon ciğerlerine inmiş olabilir daha çok küçük mutlaka doktora gidin ikiniz içinde
hasmelad ayyolcu2343 maske ile emzirmeye devam edin Eğer suan gidemiyorsanız da sabah mutlaka doktora götürün Çok küçük yawrum ya
dayes ayyolcu2343 hırıltıdan her zaman korkarım ya bebek ne kadarlık olursa olsun. Bence kısa zamanda doktora danışın
neeslinurr ayyolcu2343 daha cok küçük oldugu için fazla ilaç kullanabilir misiniz bilmiyorum ama ben hırıltı balgam için falan sürekli bebeğimin burnunu serum fizyolojikle açıyordum bir de buhar yoluyla da günde üç kere veriyordum onu çok rahatlatıyordu aynı zamanda yattıgı odadaki nem ayarlanmalı her gün tozu alınmalı isterseniz youtube da osman gönülaldan her sorunuza cevap bulabilirsiniz bir de bi videoda görmüştüm soğanı ortadan ikiye bölüp bir sürü karanfili soğana takıyordu işe yaradığından bahsediyordu deneyebilirsiniz