kızlar merhaba, 9 buçuk aylık bebeğimi kullanacağım bir ilaç yüzünden emzirmeyi bırakmak zorundayım bugün ilk günüm göğüslerim şimdiden şişmeye başladı bu durum başına gelen var mı nasıl geçicek göğüslerimin şişkinliği ve ne kadar devam eder bu süreç bilgisi olan var mı