
Kızlar bundan kullanan oldumu bebişine?
Oğlum 9 aylık süt ürünleri alerjisi var sürekli emzirdim diyetli bişekilde sütüm vardı ama bebegim alerjik oldugu için kilo alamadı 3 aydır 7 kiloda alerjimiz geçti gibi diyet açtık ama kilo alması için bu devam sütünden verdi doktorumuz yemeklerine corbasına veya biberona koyup içireceğim kullanan varmı aranızda?