Bebeğim tam 1 yaşında bu zamana kadar maşallah iştahlı bir bebekti 2 gündür diliyle yemekleri itiyor bu bi yeni şeyler öğrenme şekli midir yoksa 1 yaş sendromu falan mıdır bundan sonra güzel güzel yemeyecek mi iştahı kapanacak mı :( başına gelenler bilgi verirse sevinirim