Syst33 tepki vermez miii 😍 karşımda o da konuşuyor sanki car car aguuu diye diye guluyr hatta şu son bir haftadir kahkaha atmaya başladı hirpalayinca benimki biraz sert sevmeye alışık da kibar sevince anlamıyor 😂 kafasını kaldırıyor yattığı yerden bayağı yukarıya mindere yatirinca dönmeye çalışıyor hatta bı keresinde sırt üstü yatırdım mindere mutfağa gittim geldim halının üstünde yüz üstü yatıyordu 😂minder eğimli olunca galiba 😊 çok güzel gelişim gösteriyorlar bence 2. Ayda bakalım 3.ayda bizi neler bekliyor